16 Μαΐου 2014

Η κομητεία του Gloucestershire (UK)


Εκεί που βαριόμουν και ψαχούλευα να βρω κάποιο ωραίο ταξιδιάρικο τοπίο για να πάρω έστω και εικονικά τον αέρα μου, ξετρύπωσα που λέτε αυτήν την πανέμορφη αγγλική επαρχία με τις μεσαιωνικές κωμοπόλεις και τα γραφικά  χωριουδάκια. Πέτρινα χτίσματα, παραμυθένιες αγροικίες, καταπράσινα λιβάδια. Δεν ξέρω για σας, εμένα πάντως μου άνοιξε η όρεξη για μια μπύρα σε κάποια τοπική παμπ. Τις εγκυκλοπαιδικές πληροφορίες καλύτερα να τις αναζητήσετε στην αγαπημένη μας βικιπίντια. Σας έχω και συνδέσμους για να μην κουράζεστε.


all photos found in http://www.deviantart.com/

Chipping Campden
Chipping Campden
Προσθήκη λεζάντας
Chipping Campden
Stanton Village
Show Comments: OR

5 σχόλια:

paloma είπε...

Καλημέρα Χριστίνα Ανδρομέδα,
εμένα μου άνοιξε η όρεξη για ταξιδάκι!!
Τι καταπληκτικό μέρος! Σε ευχαριστούμε για τις πληροφορίες!
Φιλιά!

Ariadni St. είπε...

Καλό μας Σαββατοκύριακο! Φαίνεται παραμυθένιο μέρος :)

vivi ka είπε...

Αχ! Με το όνειρό του θα κοιμηθώ απόψε! :) Καλό Σαββατοκύριακο!

flore G είπε...

Ε μα τι ωραία μέρος!!Αφού έχει και παμπ ακόμα καλύτερα!!!

Maria Fe είπε...

Τι ωραια Τι ωραια Τι ωραια !!!!
Τρελλαινομαι για τετοια μερη
Μπορω να παω να μεινω εκει να θαυμαζω απλα την ομορφια !

Για να σχολιάσετε

Για να σχολιάσετε

thank you

thank you

instagram

Instagram

Μουσαφίριδες

Blogger Widgets