1 Σεπτεμβρίου 2014

Γλυκός Σεπτέμβρης

Δεν γίνεται να μην καλωσορίσω τον μήνα μου. 
 Το μήνα που με γέννησε και με ανέθρεψε. 
Τα γενέθλια είναι σε λίγες μέρες αλλά η λαχτάρα μου να προϋπαντήσω τον μήνα μεγάλη.
Για αρχή δύο τραγουδάκια φθινοπωρινά 
και τις θερμότερες ευχές μου για μια νέα αρχή.
Εν καιρώ έχουμε να πούμε πολλά για τον Σεπτέμβρη και το όμορφο Φθινόπωρο....

So fell autumn rain, washed away all my pain
I feel brighter somehow, lighter somehow to breathe once again
So fell autumn rain, washed my sorrows away
With the sunset behind somehow I find the dreams are to stay
So fell autumn rain...




Show Comments: OR

4 σχόλια:

  1. Καλό μήνα, Χριστίνα μου!
    Με διάθεση κι όρεξη και μεράκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό μήνα χαρά μου!
    Κι εγώ τον αγαπώ τον Σεπτέμβρη πολύ αφού σε λίγες μέρες έχω τη γιορτή μου!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό μήνα, θεία της πρωτομηνιάτικης κουκλίτσας :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα και καλό μήνα...σε καλωσορίζω στο μπλοκ μου και ευχαριστώ για το σχόλιο στην ανάρτηση γενεθλίων μου... χρονια πολλά και για τα δικά σου 5 του μήνα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να σχολιάσετε

Για να σχολιάσετε

thank you

thank you

instagram

Instagram

Μουσαφίριδες

Blogger Widgets