29 Σεπτεμβρίου 2014

Salonique mon amour



Σας καλωσορίζω στο καινούριο μου ιστολόγιο το Salonique mon amour. (Θεσσαλονίκη αγάπη μου) δηλαδή, το οποίο μιλά φυσικά για τι άλλο; Την Θεσσαλονίκη μας. Είναι ολοκαίνουριο, φρέσκο, φρέσκο και ευελπιστώ σιγά, σιγά να πάρει τα πάνω του. Για αρχή οι αναρτήσεις θα είναι κατά κύριο λόγο φωτογραφικές και στη συνέχεια θα εμπλουτιστούν με διάφορα θεματάκια από την πόλη. Τα κείμενα είναι στα αγγλικά για να καταλαβαίνουν και οι ξένοι φίλοι μας που το έχουν παράπονο εδώ καιρό, αλλά φυσικά ότι ανεβαίνει εκεί, θα ανεβαίνει κι εδώ στο γαλαξία μας σε μετάφραση, οπότε κανείς δεν θα είναι παραπονεμένος.

Ξέρω ότι είστε γουρλίδες φίλοι μου και θα μου κάνετε καλό ποδαρικό.




Show Comments: OR

11 σχόλια:

  1. Ωωωωω καλή αρχή!!!
    Αν και θα με παιδέψεις με τα αγγλικά, σε συγχωρώ!! ;)
    To gadget της μετάφρασης δεν βοηθάει στις αναρτήσεις;;
    Σου'ρχομαι και από εκεί Σαλονικιαααά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΧΡΙΣΤΙΝΑΚΙ ΜΟΥ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ!!!!ΣΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΣΟΥ ΜΠΛΟΓΚ!!!ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ !!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή αρχή κοριτσάκι μου!!! Σε φιλώ γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή αρχή καρντασάκι!!!!!
    Εύχομαι να σπάσει ρεκόρ επισκεψιμότητας...
    Καλή εβδομάδα κοριτσάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλή αρχή Σαλονικοκόριτσο,
    είμαι σίγουρη ότι θα σκίσεις!!

    *break a leg..dear

    πολλά γλυκά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάω..τρέχω να πάρω σειρά για ποδαρικό και είμαι λένε και..γουρλού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ωωωωωωωωω, τρέχω!!! καλή αρχή!!!! είχες πολύ καλή ιδέα!!!! μπράβο!!!!
    Πολλά φιλιάααααα, πάω κι από εκεί αμέσως!!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλοί μου γουρλίδες με συγκινήσατε πάρα πολύ για ακόμα μία φορά! Σας ευχαριστώ τόσο πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπημένο Χριστινάκι γλυκιά Θεσσαλονικιά μου τι έκπληξη είναι αυτή???καλοτάξιδο το Σαλονικιώτικο μπλογκοσπιτάκι με σούπερ έμπνευση φαντασία και δημιουργία που σίγουρα θα έχει!!!!εεεεεεεεε καλά το λέω ότι δεν παίζεσαι κορίτσι μουΑεικίνητη!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αχαχαχα! οκ! Το βρήκα!
    καλή αρχή Χριστίνα μου ! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή αρχή....τρέχω να δω τις φωτογραφίες απ'την Θεσσαλονικούλα μας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να σχολιάσετε

Για να σχολιάσετε

thank you

thank you

instagram

Instagram

Μουσαφίριδες

Blogger Widgets