6 Φεβρουαρίου 2015

Όλγα

Η Όλγα είναι ένα κορίτσι που μόλις έχει πατήσει τα τριάντα. Δεν έχει σπουδάσει κάτι, ούτε έχει δουλέψει ποτέ στη ζωή της. Ίσως να μην τελείωσε καλά, καλά και το σχολείο. Την γνώρισα πριν μερικά χρόνια όταν ήρθε να μείνει στην παλιά μου γειτονιά στην Άνω πόλη. Τα σπίτια μας ήταν σχεδόν αντικριστά. Κάθε φορά που έβγαινα στο δρόμο εκείνη με έβλεπε από το μπαλκονάκι της και φώναζε δυνατά: 
«Γεια σου Χριστίνα! Σ’ αγαπώ πολύ.» 
- «Γεια σου Όλγα μου! Κι εγώ σ’ αγαπώ!» της απαντούσα και πήγαινα στις δουλειές μου.

Καμιά φορά όταν έβγαινε κι εκείνη για τον περίπατό της, καθόμασταν στη γειτονιά και τα λέγαμε. 
Η άρθρωσή της ήταν πάντα λίγο ψευδή και πολλές φορές μου έπαιρνε λίγη ώρα για να την καταλάβω. Η αγαπημένη της συνήθεια ήταν να αγοράζει περιοδικά και να τρώει σοκολάτες και γαριδάκια. Αγόραζε περιοδικά μόδας για να χαζεύει τις φωτογραφίες με τις ωραίες κοπέλες που φορούσαν όμορφα φορέματα.

Η συνέχεια εδώ

Κι αυτός είναι ο ''καλός'' κακός μου τραπεζίτης που με βοήθησε να περάσω το μάθημα των εικαστικών. Με τα πινέλα ξανά στα χέρια μετά από καιρό...
Ακριλικά σε καμβά 40Χ60cm

Τα χρώματα δεν φαίνονται καλά σε αυτήν την λήψη αλλά τη γενική άποψη την παίρνετε.
Ο τραπεζίτης φοράει τη μάσκα του Μαύρου Θανάτου που φόραγαν οι γιατροί του Μεσαίωνα στα χρόνια της Πανούκλας. Νομίζω καταλαβαίνετε τη σκοπιμότητα της στιλιστικής μου παρέμβασης...



Show Comments: OR

19 σχόλια:

ΕΚΦΡΑΣΟΥ είπε...

η στυλιστικη παρεμβαση ειναι σουπερ! ειδικα η μυτη κορακα! :)
να πας στην παλια σου γειτονια και να ζησεις και παλι ομορφες στιγμες ευχομαι!
φιλακια πολλα! καλο σκ να εχεις!

Christina Makri είπε...

Ένα έργο τέχνης, μια έντονη διαμαρτυρία! Το πόσο μου αρέσει όταν η Τέχνη σκύβει πάνω από τα "κοινά" δεν λέγεται! Όσο για την αναφορά σου στην Όλγα έμεινα να διαβάζω και να ξαναδιαβάζω το κείμενο...αν και είμαι μεγάλη μερικά πράγματα ακόμη με αφήνουν άφωνη και με ξεπερνάνε!

Zina Z είπε...

μου αρεσει ο τραπεζιτης! και τον εκανες οπως τον βλεπουν οι περισσοτεροι νομιζω! καλημερα!

ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ....! είπε...

Η αγάπη κάνει θαύματα...!
Ωραίος ο τραπεζίτης σου...!
Καλό σαββατοκύριακο :)

Christina Perraki είπε...

Είσαι καταπληκτική! Συγγραφέας, καλλιτέχνης! Όλα θα πάνε τέλεια Χριστίνα μου!!!!

Natasa S. είπε...

Απεικονισες με τον καλυτερο δυνατό τρόπο τον τραπεζίτη! Μπράβο! Μια επίσκεψη στην παλιά μας γειτονιά πολλές φορές είναι απαραίτητη.

Christina Andromeda είπε...

Καλό σου/κού καλή μου!!!

Christina Andromeda είπε...

:))) τι να πώ τώρα Χριστινάκι; να χαμογελώ χαρούμενη!

Christina Andromeda είπε...

:))) Να σαι καλά Ζίνα μου!

Christina Andromeda είπε...

:)))) Πολλά χαμόγελα για ευχαριστώ!
Καλό Σ/Κ καλή μου!

Christina Andromeda είπε...

εεε πόσα φιλιά πρέπει να σου δώσω;;; με έκανες παντζάρι! :))) Φιλάκια συνονόματη !!!

Christina Andromeda είπε...

Πρέπει να το δρομολογήσω!!! Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη Νατάσα μου!

Woman in Blogs είπε...

Πόσο αληθινή αυτή η ιστορία της Όλγας! Όταν συναντάω τέτοιους ανθρώπους, πάντα αναρωτιέμαι πόσο άρρωστοι είναι αυτοί σε σχέση με τους... τραπεζίτες....
Εκλπηκτική η έμπνευση του τραπεζίτη! (Και ο συνδυασμός πράσινου - μπλε είναι αγαπημένος μου!)
Φιλιά!!!!!!!

- spoonstories- είπε...

Νομίζω πως έχεις ταλέντο στο γράψιμο. Αυτό φάνηκε από τη πρώτη φορά που διάβασα κάτι δικό σου!Είναι πολύ μεγάλο ταλέντο να μπορείς να μεταφέρεις όχι λέξεις...αλλά συναισθήματα στο χαρτί σου. Μπράβο σου Χριστινάκι<3

Γλαύκη είπε...

Μια συγκινητική ιστορία της διπλανής πόρτα, που αν δεν τολμήσεις να την χτυπήσεις δεν θα μάθεις ποτέ ποιος πονάει εκεί μέσα! Υπέροχη η απόδοσή σου!
Ο πίνακας εξαιρετικός και ταιριάζει απόλυτα στην σύγχρονη κατάσταση!
Μπράβο, Χριστινάκι!

Neanikon Pastry Blog είπε...

Πραγματικά πολύ όμορφος ο τρόπος που μας χάρισες την ιστορία της Όλγας. Σαφέστατα έχεις ταλέντο στο γράψιμο.

Funky Monkey είπε...

Σήμερα γνώρισα δυο διαφορετικές πτυχές σου, κι αυτό σε μία μόνο ανάρτηση! Και συγγραφέας, και καλλιτέχνης.
Πολυτάλαντό μου πλάσμα, μπράβο! Πίνακας και κείμενο είναι εξαιρετικά.
Φιλιά!

Thalia Tzellou είπε...

Η ιστορία της Όλγας πολύ με συγκίνησε!!! Ο τραπεζίτης μοναδικός!!! Τον απέδωσες τέλεια Χριστίνα μου!! Εγώ τη μάσκα τη βλέπω σαν μύτη γερακιού έτοιμη να κατασπαράξει.

Chara Sotiropoulou είπε...

χαχα, σούπερ ο τραπεζίτης αλλά και η Όλγα φυσικά!

Για να σχολιάσετε

Για να σχολιάσετε

my store on etsy

thank you

thank you

instagram

Instagram

Μουσαφίριδες

Blogger Widgets