30 Μαρτίου 2015

Τα μικρά κι ασήμαντα

Κι αν λογαριάζεις τη ζωή σου μικρή κι ασήμαντη, τούτο να θυμάσαι μόνο. Πώς όλα τα πράγματα έχουν σημασία. Κάθε μας σκέψη, κάθε μας λέξη και κάθε μας κίνηση έχει σημασία.

Μάθαμε να μετράμε την αξία μας με τα μεγάλα κατορθώματα. Τις γενναίες πράξεις, τα σπουδαία λόγια, τα πολλά πτυχία, τα μεγάλα ταξίδια και τα μεγάλα πορτοφόλια. Σε κάθε άλλη περίπτωση νιώθουμε μικροί κι ασήμαντοι. Σε κάθε άλλη περίπτωση αισθανόμαστε μηδαμινοί κι αδιάφοροι.

Κι όμως αυτά που δεν φαίνονται, τα μικρά κι ασήμαντα είναι που κάνουν τη διαφορά. Αυτά που δεν θα ακουστούν ποτέ προς τα έξω, αυτά που δεν θα τα παρατηρήσει ποτέ κανείς.



Η συνέχεια εδώ

και να θυμάστε πως στην enfo.gr είστε όλοι καλεσμένοι. Μη μείνετε εκτός.


Show Comments: OR

6 σχόλια:

ΕΙΡΗΝΗ ΝΙΚΟΛΑΟΥ είπε...

Καλή εβδομάδα Χριστίνα μου!! Έτσι ακριβώς!!

Woman in Blogs είπε...

Αυτά, που δεν λογαριάζονται ως κατορθώματα, αλλά εγώ έτσι τα αντιμετωπίζω, πιστεύω κι εγώ πως φτάνουν ως τ' αστέρια!
Γεια σου, Χριστινάκι μου!

Christina Andromeda είπε...

Καλή εβδομάδα Ειρήνη μου!!!!

Γλαύκη είπε...

Χριστίνα μου, προσπαθώ να μπω από χθες και δεν μπορούσα με τίποτα. Δεν ξέρω γιατί...
Υπέροχα μικρά ασήμαντα και υπέροχες απλές σκέψεις!!!
Πολύ τις χάρηκα!!!
Σ' ευχαριστούμε, κορίτσι μου, για την υπενθύμιση της απλής ομορφιάς!!! :)))

Funky Monkey είπε...

Πόσο συμφωνώ μαζί σου!
Φιλιά και καλή εβδομάδα να έχεις!

me (maria) είπε...

Και φυσικά με βρίσκεις απολύτως σύμφωνη!
Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

Για να σχολιάσετε

Για να σχολιάσετε

my store on etsy

thank you

thank you

instagram

Instagram

Μουσαφίριδες

Blogger Widgets