27 Μαρτίου 2015

Πλεκτό βραχιολάκι βήμα-βήμα στο ανοιξιάτικο τεύχος του woman's magazine



Μας βρίσκει η Άνοιξη... να περιμένουμε την Άνοιξη...

Είπαμε έχουμε ακόμα Μάρτιο κι ο Μάριος είναι άτιμος κι άστατος μήνας. 
Εμείς όμως επιμένουμε δημιουργικά και αυτές τις μέρες κυκλοφορεί για μας το νέος τεύχος έκπληξη της Αλεξάνδρας με πολλά tutorials για χειροποίητα πραγματάκια. 

Η δική μου φιλική συμμετοχή είναι με ένα DIY πλεκτό βραχιολάκι για να μη λέτε πως είμαι τσιγκούνα και δε σας δείχνω τίποτα.

Οκ το βραχιολάκι είναι με μάλλινη κλωστή αλλά εσείς σαν προκομμένα κορίτσια που είστε, μπορείτε να το κάνετε σε καλοκαιρινή έκδοση με βαμβακερό νήμα. 

Η συνέχεια εδώ... woman's magazine




Show Comments: OR

6 σχόλια:

Woman in Blogs είπε...

Επιτέλους, τα κατάφερα! Ήταν μια οδύσσεια, όχι μόνο γιατί είχα έναν υπολογιστή σακαράκα, αλλά και γιατί το site που το ανεβάζω είχε πρόβλημα και δεν το εμφάνιζε μέεεεερες τώρα....
Καλό Σ/Κ να έχουμε, Χριστινάκι μου!

ΕΙΡΗΝΗ ΝΙΚΟΛΑΟΥ είπε...

Τι όμορφο που είναι Χριστίνα μου!!!!!! Μου αρέσουν και οι οδηγίες σου! Φιλάκια γλυκιά μου φίλη!

Christina Andromeda είπε...

Σιδερένιο το σύστημα :))) χαχα
Καλό μας σ/κ και λίγο ήλιο βρε παιδί μου!

Christina Andromeda είπε...

Αλήθεια σου άρεσε; Μακάρι να μπορέσω να βγάλω οδηγίες και σε βιντεάκι. Φιλάκια Ειρήνη μου!!

Funky Monkey είπε...

Πολύ μου άρεσαν!! Μπράβο για την ιδέα και για τις οδηγίες!
Φιλιά πολλά, καλό Σ/Κ!

Christina Andromeda είπε...

Αλήθεια Έλλη μου; Πολύ χαίρομαι!!!

Για να σχολιάσετε

Για να σχολιάσετε

thank you

thank you

instagram

Instagram

Μουσαφίριδες

Blogger Widgets