16 Απριλίου 2015

Να ‘ναι μια νύχτα...

http://enfo.gr/ar4238


Να ‘ναι λέει μια νύχτα δροσερή μ’ ολόλαμπρα αστέρια

κι εμείς πάνω σε ένα αμάξι δίχως ουρανό,

να τρέχουμε στους δρόμους μιας πολιτείας φωτεινής

και το αεράκι να μας χαϊδεύει απαλά τα χέρια.

Να χαζεύουμε στα πεζοδρόμια χαρούμενους περαστικούς,

παρέες, φίλους, ζευγαράκια, τρελούς και γνωστικούς.

Κόσμο πολλή να μπαινοβγαίνει στα μπαράκια

κι από τα ηχεία μας να παίζουνε μουσικές στο φουλ

και να αντηχούν μέχρι το φεγγάρι ταξιδιάρικες ηλεκτρικές κιθάρες.

Κι εσύ δίπλα μου να με ακούς να τραγουδώ και να μου λες:
«Θα είσαι το κορίτσι μου για πάντα

Κι εγώ μαζί σου να ξαναγίνομαι δέκα οκτώ χρονών και να σου λέω:
«Θα είσαι το αγόρι μου για πάντα

Κι αυτή η νύχτα να ‘ναι παντοτινά καλοκαιρινή σε έναν κόσμο που τα όνειρα κρατούν για πάντα!

Παρακαλώ ανοίξτε τέρμα τα ηχεία και ακούστε! Πάμε!!!


Show Comments: OR

8 σχόλια:

Woman in Blogs είπε...

Κι 'να 'ναι παιδιά, χαρούμενα, να μετράνε αστέρια και να φτιάχνουν καραβάκια από όνειρα που γίνανε πραγματικότητα!!!
Τι σκέψεις, Χριστίνα!!!!!

Γλαύκη είπε...

Μας ξεσήκωσες, Χριστίνα μου, με το ποίημα και με το πρώτο τραγούδι!!!
Ναι, ας αισθανόμαστε κάποιες φορές ότι μερικές στιγμές θα κρατήσουν για πάντα...
Τι όμορφο συναίσθημα είναι αυτό!!!
Να έχεις πολλές τέτοιες στιγμές!!!

Giannis Pit είπε...

Με όμορφες μουσικές διαθέσεις φυγής απόψε Χριστίνα......! Καλό βράδυ να έχεις.

ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ....! είπε...

Χριστός ανέστη! Χρόνια πολλά!!!
Αχ αυτά τα όνειρα με την παντοτινή ελπίδα ;)
Φιλάκια πολλά!!!

υ.γ. μου άρεσε το πρώτο τραγουδάκι :)

Christina Andromeda είπε...

:))) Ναι είναι ταιριαστές με τι δικές σου! χιχιχι πάμε βόλτα αμαξάδα!!!! Φιλάκια Αλεξάνδρα μου!

Christina Andromeda είπε...

Ψυχοθεραπεία Γλαύκη μου! Να παίρνουμε ανάσες!
Καλή εβδομάδα καλή μου!

Christina Andromeda είπε...

Να σαι καλά Γιάννη μου! Σου χρωστάω πολλές επισκέψεις που θα τις κάνω μαζεμένες μόλις ξελασκάρω λίγο! Καλή εβδομάδα!!!

Christina Andromeda είπε...

Αληθώς!! Ωραίο τραγουδάκι έτσι; Χαρούμενο!!!
Καλή εβδομάδα καλή μου!

Για να σχολιάσετε

Για να σχολιάσετε

my store on etsy

thank you

thank you

instagram

Instagram

Μουσαφίριδες

Blogger Widgets